Organisationsdiagram

Brande IFs målsætninger

Klubbens overordnede målsætninger er følgende:

• Der arbejdes alle steder ud fra følgende mål:
  • Klubbens indtægter skal være større end klubbens omkostninger
  • Det skal være attraktivt at spille fodbold i Brande IF, og klubben skal min. have 360 aktive ungdomsmedlemmer (340 pr. januar 2010).
  • Det skal være sjovt at spille fodbold i Brande IF uanset, hvilket niveau man spiller på.
  • Familier og spillere skal inddrages i arbejdet omkring klubben (arbejdssedler til familier og arbejdssedler til fodboldspillere fra U15 og op)

Fælles for udvalg

• I de fleste udvalg under ungdomsudvalget sidder der en formand, der er med i Ungdomsudvalget.
  • Alle udvalg tildeles kompetence og udarbejder budgetter under ansvar.
  • Med kompetence menes, at de medlemmer, som sidder i et udvalg, bestemmer hvad, hvornår, hvorfor etc. udvalgets opgaver udføres, så længe det lægger inde for rammerne i denne guide til ungdomsfodbold i Brande IF.
  • Nogle udvalg tildeles på forhånd en sum penge, og det er så udvalgenes opgave at få de økonomiske rammer i udvalget til at holde.
  • Såfremt andre udvalg eller klubbens bestyrelse har ønsker, der berører det enkelte udvalg, skal udvalget med kompetencen kontaktes, inden man gør andet, så ingen udvalg/bestyrelsen går hinanden i bedene.